Üdvözöljük iskolánk weboldalán

Affalterbachban jártunk

Téglás németországi testvérvárosa a Stuttgart közelében fekvő Affalterbach idén is vendégül látta iskolánk hat, németül tanuló diákját, akik megérdemelték, hogy az iskolában tanultakat is gyakorolhassák: Riczu Fanni, Balogh Boglárka, Sigér Timea, Czibere Brigitta, Birta Erik, Horváth Elek.
Kísérőtanáruk Petőházi Gabriella és Kiss Gáborné volt.
Az első napokat az osztrák-német-svájci határ közelében fekvő Lindauban töltöttük. Lehetőségünk nyílt, hogy meglátogassuk a Zeppelin Múzeumot, hajón átszeltük a Bodeni-tavat Friedrichshafenből Konstanzba. A harmadik napon kötélpályán jutottunk fel a három határ közelében levő Bregenz melletti 1064 méteres csúcsra.
Fürödtünk a Bodeni-tó partján levő strandon és látogatást tettünk egy hegyi élményparkban.
13-án érkeztünk Affalterbachba, és a gyerekek találkoztak a vendéglátó szülőkkel, gyerekekkel.
A további napokon rövid sétát tettünk Affalterbachban, ismerkedtünk a településsel, csodáltuk a szebbnél szebb autókat.
Jártunk Tripsdrillben, vállalva a veszélyesebbnél veszélyesebb létesítmények kipróbálását, megtekintettük Ludwigsburgban a barokk kastélyt és parkját, illetve a mesekertet.
Két alkalommal a bittenfeldi strandon próbáltuk lehűteni magunkat a kinti forróságban.
Csütörtökön este a vendéglátó családok, a kinti szervezők, a korábbi résztvevők közös grillezésen vettek részt, ezzel zárva a kinti kirándulásunkat.
Mind a vendéglátók, mind mi is elégedetten zártuk a Németországban töltött napokat, megköszönve mindenki segítségét, támogatását.